8 maj!

Den 8 maj, mormor fyller 84 år idag och jag tänker på henne! Min pappa har namnsdag, grattis till honom. Och det är SM-finaler i Malmö arena!
Alla ska fan ner till Malmö! Jag har hur mycket skjuts som helst ner, men inga pengar till att köpa biljett för. DRYGT! Hade vart riktigt mäktigt och uppleva finalerna på plats där nere. Men får istället kolla på tvn. Vilket också funkar bra, hade vart värre om dom inte sänt alls! Drott är ju i final, så tro fan att alla ska ner!
Får nog förhopnningsvis lite live-update också.

Tvättar, städar och diskar. Vad finns det annars och göra en regnig lördag?! Förutom att åka till Malmö då! Ska ut med hundarna och ge dom mat sen vid fem-tiden. Skönt och få komma ut lite även idag! För tror inte det blir så mycket mer än chilla i soffan och kolla på handboll! Ska även dricka upp mitt vin och mina öl från förra helgen! Låter tragiskt, men är sant. Jag ska också försöka få till nån god mat på det som finns hemma. Spännande och se vad som står på menyn ikväll! ;)

Annars ser helgen ganska lugn ut.

Take care!

Jag behöver dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback