Amazing, or not!

Det går inte många kvällar då jag inte önskar att du var här. Att du stod utanför min dörr igen! Att få krama dig och känna din närhet. Jag vill gråta i din famn och att du ska trösta mig. Säga att allt kommer bli bra och att det hemska är försvunnet.
Jag önskar, jag drömmer och jag vill att det ska hända!
Det är just i dom här situationerna jag behöver dig. Till vad undrar du! Jag behöver dig för att övervinna min rädsla, ha någon som förstår mig och kan trösta mig. Krama mig när jag behöver tröst och finnas där. Något annat sätt kan jag inte säga det på. Just nu är jag rädd, rädd för att säga det till dig. Rädd för att höra vad du kommer att svara. Hur ska jag kunna övervinna rädslan om du inte finns med mig!

Känns patetiskt när jag vet att du inte läser det här. Men jag kan väl få försöka i alla fall. Ge det ett försök ifall du skulle komma på andra tankar! Jag har lovat mig själv att inte skicka nåt mer konstigt sms! FAN!



Kommentarer
Postat av: läsare

är du kär?

2010-05-16 @ 11:57:37
Postat av: maaaaalin

varför skulle jag svara på en sån fråga till en anonym?

2010-05-16 @ 12:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback