22 november!

Sist jag uppdaterade hade jag klarat backprovet, om det var en historisk dag så är det inget mot vad det är nu. Har klarat körningen med CE nu också! Känns sådär lagomt kul! :) Eller förbannat kul med andra ord! Nu ska jag bara slutföra skolan i form av ett prov till på fordonskombinationer!
22 december är det avslutning, vilket är om en månad! Sen bär det av till Kristinehamn för att fira lite jul. Och tillbaka till Halmstad antingen 25 eller 26 för att packa, städa och göra allt klart inför flytt i mellandagarna! Har jag tur så hinner jag flytta in innan nyårsafton. Som nu blev inplanerad i Halmstad, dock har jag inga planer mer än att jag ska vara i Halmstad! Har jag fått i ordning kanske det blir lite häng hos mig!

Usch, gillar inte och spekulera framåt. Det är först om en månad. Det är snart december, vad hände med tiden?!
Har legat sjuk sen i onsdagskväll! Feber, hosta och lite förkyld. Så förbannat segt och ha feber, man kan verkligen inte göra nåt åt det heller!

Till helgen flyttar Jecka och Kim också! Ska ner på fredagen och hämta en soffa, som förhoppningsvis är större än min! :) Så blir en liten roadtrip!

Vann just världens finaste, underbaraste väggtext också! Kommer passa helt underbart bra!


Krya på mig!
Take care!

Dom bästa sakerna i livet känns i hjärtat, dom sämsta känns minst lika mycket dom!

Kommentarer
Postat av: sandin

hej hej!:P

jag heter oxå SANDIN:P

2010-12-12 @ 14:12:58
Postat av: Becca

Sist du uppdaterade var riktigt jävla längesen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback