1 oktober!

Vi går in i oktober! Skumt, tragiskt och förväntansfullt. Många blandade känslor när hösten tar fart. Ibland vet jag inte vad jag känner och vill känna. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag hade hoppats på att gå in i hösten med ett leende på läpparna, men som så många andra år gick det åt helvete! Får se hur lång tid det tar innan självförtroendet och det positiva försvinner långt under marknivå! Just nu ligger det över marknivå och förhoppningsvis håller det sig där så jag slipper ha en helvetes höst till!

Var ett tag sen jag uppdaterade, alldeles för mycket har hänt och hälften är inte ens värt och nämna! Det har hänt på bara en vecka!
Annars då, vi har spelat två matcher vunnit en och förlorat en. Imorn är det dags igen, hoppas på seger! Skolan rullar på, har haft tre repetitionsveckor nu. Vilket suger, eftersom vi inte gör sådär jättemycket! Gjorde i alla fall klart teorifrågorna så nu väntar CE-provet när jag känner mig ready för det! Kan dröja, vi har ju ett tag kvar! :)
Har också vart mycket skratt, mycket gråt och lite mer blandat av pirr och hat!
Kan ju säga att jag inte riktigt vet vart jag har mig själv just nu!

2010 har vart det bästa året på många många år! Fram tills hit, jag hoppas och håller alla mina tummar att det fortsätter så!

Imorn blir det party like a rockstar med Johanna! Nykterheten ska spräckas i form av en all in! Vilket jag känner kan behövas nu! Först blir det en resa till Bollebygd, sen jävlar ska kvällen vara i all evighet!

Take care!

Ingen förstår mig så bra som du!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hoppas matchen går bra å du får det kul ikväll!! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback