22 oktober!

Dagens suprise blir för det första att jag uppdaterar, och för det andra att jag säger att jag klarat backprovet! Historisk dag! ;) Bara uppkörning kvar nu, vilket förhoppningsvis blir till veckan nu!
En annan liten nyhet är att jag den 1 januari flyttar till enslövsvägen 6a! Lite större lägenhet! Jag fick den! Så jäkla glad måste jag säga! :) Så nu flyttar jag ca 500 meter närmare stan. Ska bli förbannat skönt! Ny lägenhet, nytt år och nya möjligheter!

Har snart lyckats tagit mig igenom en höst utan någon större depression, det har jag några få att tacka! Ni är guld värda! Men som sagt, ska inte ropa hej än. Just nu ser det fruktansvärt ljust ut i alla fall!

Dagen idag är det ett år sedan farmor försvann från oss! <3 Mina tankar ikväll går till henne, pappa och alla i Grums! Hade gärna vart med er idag och tänt ett ljus, men tänder ett här hemma hos mig! Ett litet ljus för min älskade farmor!

aomen, helgen då. Blir ganska lugnt, har match på söndag. Så ryker nog på och köra lite i helgen! Inget mig emot, eftersom jag älskar att köra bil! Så vi får väl se vad som händer. Annars blir det nog lite mys med täcket, nån liten promenad om vädret tillåter och lite handboll i arenan imorn!

Take care!

"Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback