7 oktober!

Oktober går framåt och det har redan gått en vecka!

Torsdag idag, vilket innebär snart helg. För min del börjar helgen 16.00 idag, eftersom vi har studiedag imorn! Har även klassfest imorn! Kommer bli sjuuuukt kul!

Förra helgen blev också en helg okej helg. Mycket blandade känslor. Men till stora hela många bra känslor, fredagen och nästan hela lördagen! Men det var förra helgen! Den här hoppas jag kommer bli grym!
Som sagt, klassfest imorn, inget planerat på lördagen och match på söndagen! Gillar fortfarande helger! :)

Har vart en helt okej vecka också! Mår helt okej trots allt! Trodde det skulle vara värre, men jag hoppas fortfarande på att hålla mig kvar i verkligheten!

Fick reda på idag också att jag ska på visning på två lägenheter! En på norra vägen, och en på enslövsvägen. Inflyttning i december eller januari. Hade vart så förbannat skönt om jag hade fått nån av dom! Vill så gärna flytta nu. Börja om på nytt i en något större lägenhet! Hoppas bara på ett jobb nästan direkt efter avslutad utbildning så tvekar jag inte att tacka ja! Det måste ju gå och lösa på nåt sätt hoppas jag!

Take care!

I can still hear your heartbeat!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Klart du kommer få en kanonfin helg! :) Tacka ja till vad du kan få :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback