20 september!

Måndag, ny vecka och nya förväntningar! Ogillar måndagar starkt! Jag vet inte varför, det bara är så!
Skolan har inte jättemycket och erbjuda en vecka som denna. Grupp A har ADR hela veckan, vilket innebär mindre och göra för oss. Mina planer om sovmorgon nån morgon gick åt helvete när jag såg schemat för veckan. Körlektion hela tisdagförmiddag, tivoliplatsen hela onsdagförmiddag och körlektion hela torsdagförmiddag! Grattis till den sovmorgonen! Får väl försöka vara lite seriös och plugga lite denna veckan också. Ligger ju trots allt efter lite, eftersom jag missade provet på kör- och vilotider.

Annars då, blir som sagt en ganska lugn vecka med lagomt mycket skola och träningar på kvällarna. Hoppas på en bättre vecka än vad helgen var.
Helgen ja, var väl inte en toppen helg i alla fall. Har inte gjort så mycket vettigt. Myst med täcket och tända ljus, vart lite fyllechaffis och funderat alldeles för mycket. Rent teoretiskt så borde jag vara utvilad, men det är jag långt ifrån!

Behöver en lååååååååång promenad och ventilera huvudet lite känner jag! Fick en satans tankeställare i lördags. Jag vill ha ett svar, men kommer förmodligen aldrig få det. Ska lägga det bakom mig en stund och se vad som händer!

Take care!

Jag vill säga det, men jag vågar inte höra svaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback