2011

Herregud säger jag bara! Kan inte ens minnas när jag senaste uppdaterade bloggen. Var typ tre månader sen eller nåt. Jag har just nu lite bloggtorka tror jag! Eller insett att jag typ skriver värdelösa inlägg och inte har nåt och säga!

Jag har klarat mitt CE kort och har det i tryggt förvar! Jag älskar verkligen det nya körkortet, bilden är fruktansvärt underbart snygg! Lite egenkär får man vara, det är ju trots allt en körkortsbild! ;)

Annars då? Jag har mått underbart bra, förbannat dåligt, det har vart jul, nyår, jag har flyttat, bytt telefon och påbörjat ett nytt liv. Jag är och förblir fortfarande samma Malin Majsan Sandin, men jag är en ny människa både psykiskt och fysiskt! Flytten har gjort mig till det bättre!
Vi har spelat massa handboll, vunnit, förlorat och spelat oavgjort.

Alltså helt seriöst finns det inget vettigt och skriva om. Just nu mår jag fruktansvärt bra. Det finns människor i mitt liv som gör dagarna kompletta. Det finns människor i mitt liv som jag önskar försvann och det finns människor i mitt liv som betyder allt och lite till!

tyyyyp!
kommer väl en uppdatering så småningom igen! förövrigt, jag trivs förbannat bra på enslövsvägen! :)

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback